Info inden dit besøg

En guide til at få mest ud af din oplevelse hos Klinik MiJo

Uanset årsagen til dit besøg hos os i Klinik MiJo så skulle gerne opholdet i klinikken være en afslappende & afstressende oplevelse. Derfor har vi lavet en lille info guide inden dit besøg hos os. Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen at ringe eller skrive til os.

​Bestil din booking i god tid

Det er så kedeligt at skuffe den som har bryllupsdag, eller som vil overraske sin kæreste på hendes/hams fødselsdag men vi har sjældent tider den samme dag så for din egen skyld så prøv at være i god tid hvis du har en særlig dag du vil fejre hos os.

​​

Betalingsmuligheder & afbud

Du kan betale med Visa Dankort og kontanter. Vores klinik modtager ikke mobile pay, mastercard eller udlandske kort.

Vi har 24 timers afbuds politik på alle vores behandlinger. Efter 24 timer pålægges debitering.

​​

Ankomst

Vi bestræber os at altid være i tid til din behandling, og det ønsker vi også at du er så du får det fulde udbytte af din behandling.Skulle vi være fem minutter forsinket kompenserer vi naturligvis i den anden ende så du får din fulde tid. Hvis du er forsinket og vi har en kunde direkte efter overskrider vi dog ikke den anden kundes tid af respekt for dennes tid. Vi inviterer dig dog gerne til at komme 10 min før din behandling så giver vi en kop kaffe eller the mens du venter.

​​

Børn

Vi kan virkeligt godt lide børn, men klinikken er et sted hvor mødre og fædre kommer for at hvile og genoplade - så vi ser gerne at du får en babysitter. Din babysitter må dog  gerne opholde sig i klinikken med dit barn, så længe dit barn ikke larmer.

Når vores mødre grupper besøger os så har de sin egen klinik til rådighed så eventuel barnengråd ikke generer andre gæster.

​​

Fysisk tilstand & dine ønsker

Som kunde hos os er det vigtigt du oplyser os om evt. fysiske skader, allergier, operationer eller evt. fald man gjort for nylig. Får man en ansigtsbehandling bedes du oplyse om du bruger kontaktlinser.

Fortæl os hvad du vil have ud af din behandling. Og fortæl din behandlere undervejs om massagens skal være blidere eller dybere, om temperaturen i rummet skal være koldere eller varmere. Fortæl os imens du er i klinikken så vi kan gøre vores bedste for at du går tilfreds fra klinikken!

​​

Kæledyr

Må ikke opholde sig i klinikken.

​​

Mobiltelefoner

Der er ikke tilladt at tale mobiltelefon i klinikken af respekt til andre gæster. Telefonen bedes være på lydløs gennem hele behandlingen. Men vi tager gerne billeder hvis du ønsker at forevige oplevelsen hos os.

​​

Nøgenhed & blufærdighed

Vi er meget omhyggelige med at ikke overskride nogle grænser og gør os umage med at dække de områder på kroppen der ikke bliver masseret. Hvis du er meget genert så sig det endelig, det er rart for os at vide. Vi har både mandlige og kvindelige massører i vores klinik, lad os vide hvis du udelukkende ønsker behandling af et bestemt køn.

Du beholder altid dit undertøj på i vores klinik.

​​

God hygiejne & sygdom

Du ønsker naturligvis en behandler med god hygiejne, og vi vil sætte stort pris på det samme hos vores kunder. Det er gensidig respekt overfor hinanden. Hvis du lider af fodsvamp eller fodvorter kan vi tillade os at ikke udføre behandlingen på dig.

Hvis du er forkølet eller føler dig sløv, så er det mere hensigtsmæssigt at finde en ny tid.

​​

Stille samtaler

Du må gerne tage del i stille samtaler med din ledsager eller din behandlere men undlad at tale højt. Vores lille klinik er et sted, hvor mennesker skal få lov at nyde et tiltrængt pusterum og bare slappe af.
​​

Produkter

De fleste af vores produkter vi bruger i vores behandlinger kan købes i vores klinik. Vores produkter kan tilpasses til den mest sarte hud eller den gravide kvinde.

Vores Kalahari produkter indeholder 95% naturlige ingredienser uden parabener, kemiske sulfater,
kunstige farvestoffer eller mineralske olier og er ikke testede på dyr.

​​

Mad og drikke

Der er ikke tilladt at tage egen mad & drikke med ind i klinikken. Men du kan tilkøbe forplejning til din behandling, og vi serverer dig gerne friskt koldt vand eller kaffe/the.

Du må ikke indtage alkohol før din behandling men til gengæld drikke rigeligt med vand efter din behandling

​​

Værdigenstande

Klinikken kan ikke holdes ansvarlig for dine værdier. Tag alle dine værdigenstande med dig ind i behandlings rummet – og husk at tage dem med når du forlader rummet igen.

​Efter din behandling

Enhver behandling kan berøre og påvirke meget sensitive områder i kroppen.

Massage og berøring har til hensigt at løsne op spændinger, blokeringer og ubalancer i kroppen som både kan være psykiske og fysiske.

Derfor kan reaktionerne efter en massage skifte lige så meget som årsagen til at man fået sine gener. Nogle mærker kun lettelse, glæde og ro mens andre kan føle lidt ubehag, træthed, muskelømhed og hovedpine. Det er meget normalt og går hurtigt over efter lidt hvile, en gåtur med lidt frisk luft – og endnu mere vand.

Men du er altid velkommen at ringe hvis du har nogle spørgsmål du ønsker at få besvarede.

Vi er her for Dig.

Kan vi hjælpe dig?

Har du spørgsmål til os, vores behandlinger eller vil du booke en tid? Så tøv ikke med at kontakte os, udfyld formularen, og vi vender tilbage så hurtigt som muligt. 

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Mijo Lodge v / Miriam Johansson

CVR: 28645007

Strandboulevarden 158, 2100 København Ø

Klik her for vejledning

Find os her

Åbningstider

Reception

Mandag - lørdag

Behandling

Mandag - lørdag

* mails og tlf bliver besvaret hele dagen i det omfang vi har tid mellem vores behandlinger

08.00 - 10.30

10.00 - 19.00

Om nødvendigt kan der laves særlige aftaler med klinikken også uden for vores åbningstider.

Afbestillingspolitik og betaling

Vær opmærksom på at klinikken har 24 timers afbudspolitik.

Ved udeblivelse faktureres det fulde beløb af behandlingsprisen. Hvis du har et klippekort, mister du et snit, og med et gavekort annulleres dette.

Vi accepterer Dankort, mobile pay og kontanter / Please notice, that we only accept Dankort, mobile pay & cash.