Nye tiltag og sundhedsrestriktioner i forbindelse med covid-19

Vi er godt klædt på og følger alle anvisninger for at sikre at vores arbejdsplads er sundhedsforsvarlig og tryg for os alle at være i, ansat som gæst.

Booking af tider

Vi har valgt at have vores online booking åben, fordi det er nemmest for alle at man kan booke sin tid når som helst, 24 timer i døgnet.

Når det er sagt vil vi tillade os at være i større telefonisk kontakt med jer end før. Det kan være vi har brug for at rykke din tid 15 minutter frem eller tilbage. Det gør vi fordi vi altid har 15-30 min mellem hver klient så I ikke møder for mange gæster på den samme tid, og fordi vi tager os god tid til at rengøre arbejdsstationer og overflader før og efter enhver kunde.​

Når du kommer til klinikken

  • ​Vi sætter pris på at du kommer i tid til din behandling, men i øjeblikket sætter vi også pris på at du ikke kommer 30 min før din behandling da vi holder øje med at vi ikke er så mange i klinikken samtidig.
  • Lige indenfor døren står sprit tilgængelig. Du spritter af inden du rører ved nogle overflader. Når du stillet skoene henvises du til vores toilet hvor du bliver bedt om at vaske dine hænder. Vaske anvisninger står tilgængeligt.
  • Der står en kurv med engangs håndklæder til brug når du skal tørre dine hænder. Du smider den i vaskekurven efter brug sådan at det ikke er flere gæster der deles om et håndklæde.
  • Mens du venter på din behandlere tager du plads i vores sofa lounge. Der er bygget barriere mellem pladserne mellem siddepladserne og med god afstand
  • Vi har fjernet vores ta´selv kaffebord, men vi laver stadig gerne en kop kaffe eller the til dig, eller henter et glas vand til dig
  • Vi har således også fjernet vores magasiner, men du er velkommen at tage din egen bog med dig mens du venter.

Hvad vi gør

​Vi overholder samme procedure som vores kunder når vi kommer, med at spritte af og vaske hænder.

  • Selv om vi er glade for at gense vores klienter så krammer vi ikke nogen og vi giver ikke håndtryk.
  • Hænder bliver vasket og sprittet af før og efter alle behandlinger - og der imellem.
  • Alle behandlere har sit eget håndklæde som hyppigt bliver skiftet ud i løbet af dagen
  • Alle behandlere bærer mundbind og visir når du ligger på ryggen og vi masserer på overkroppen eller behandler dit ansigt eller nakke
  • Vi lufter grundigt ud i alle værelser og i receptionen, mellem vores behandlinger.
  • Der afsættes  15-30 min mellem hver klient hvor vi gør grundigt rent. Alle overflader bliver gjort rent med rengørings midler og sprit.
  • Vi bruger sprit servietter til dørhåndtag, toiletter, vandhaner og dankorts terminal mellem vores klienter
  • Engangsartikler bliver brugt alle steder vi kan.
  • Vi har sprit stående tilgængeligt i alle rum
  • Køb af gavekort er pt henvist til vores online gavekorts shop, da vi vil undgå al unødvendig trafik udefra.

 ​

Opfordring

​Føler du dig det mindste sløj, er forkølet, eller det kriller i halsen. Bliv hjemme. Vi vil langt hellere aflyse din tid end at blive smittet.

Dukker du op på adressen med mindste symptomer, tillader vi os at aflyse din tid. Dette er uhyre vigtig. Mærk hellere efter en ekstra gang og bliv hjemme hvis du er i tvivl <3

Kontakt

​Du er altid velkommen at ringe og tale med os direkte hvis du føler dig bekymret eller har praktiske spørgsmål.


Vi glæder os til at se Er (igen)!

Hvis der ikke bliver svaret, så send en besked på 22512012 om et ønske at vi ringer dig op.

Er du i højrisiko, eller føler dig bange og utryg med at møde andre mennesker, men stadig er i stort behov af behandling så kontakt os.

Vi vil gå langt for at du skal undgå at møde andre og vil manuelt booke din tid der hvor der ikke er andre.

Kærlige hilsner

Miriam og team Mijo 

Can we help you?

Do you have questions for us, our treatments or do you want to book an appointment? So do not hesitate to contact us, fill out the form and we will get back to you as soon as possible. 

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Mijo Lodge v/Miriam Johansson

CVR: 28645007

Strandboulevarden 158, 2100 København Ø

Click here for directions

Find os her

Opening hours

Monday - Saturday

10.00 - 19.00

If necessary, special agreements can be made with the clinic also outside our opening hours.

Cancellation Policy & Payment

Cancellations are reported to Mijo Lodge per. telephone or booking system no later than 24 hours in advance, for the sake of the clinic's planning.

In case of no-show, the full amount of the treatment price will be invoiced. If you have a cut card, you lose a cut and with a gift card this is canceled.

We accept Dankort, mobile pay and cash / Please notice that we only accept Dankort, mobile pay & cash.